Lag din egen låt og spill den inn i Studio!

Har du lyst til å lage låter sammen med andre i appen «Garageband» og spille inn låta i det supre Juke Joint Studio?
Fredag 04.03.2021 har Kulturskolen oppstart på kurset “Låtskriving og Studioinnspilling”.

Ved dette kurset kan du lære:

• å lage en låt alene eller sammen med andre
  • å bruke iPad med Garageband til å lage melodi, beats og arrangement
  • å spille inn i et stort og profesjonelt studio sammen med medelever og lærere
  • å lage musikk sammen med andre, eller alene hvis du vil det
  • litt om opptak og miksing av musikk – det er veldig gøy!

Hvem passer dette for?

• Du kan være en som synger eller spiller et instrument, eller ha interesse for å lage musikk med iPad eller iPhone.
  • Du kan være helt “fersk” uten å kunne noe fra før, som å ha holdt litt med musikk. Det viktigste er at du synes dette høres spennende ut og er interessert i musikk!!
  • Du kan ta utgangspunkt i den musikken du liker; om det er pop, rock, Hip Hop/R`nB, Blues, Metal, Country eller egentlig hva som helst annet😊
  • Du trenger ikke være elev (fra før) ved Notodden Kulturskole for å delta på kurset.

Kursdager og varighet:

Kurset holdes hver fredag tidlig ettermiddag etter skolen, med oppstart fredag 04.03.2022, fra mellom klokken 14.30  og 17.00.
Kurset går frem til og med fredag 29.04.2021, og avsluttes med innspillingsdager i Juke Joint studio med tekniker i to hele lørdager i mai/juni.

Pris:  1.890,-

Målgruppe for kurset:
fra 12 år og oppover…

Du må ha egen iPad eller iPhone

Lærere ved kurset:
Ture Jansson (gitarist)
Bård Gunnar Moe (bassist)

Påmelding her:  https://nonotodden.speedadmin.dk/registration#/course/91